www.novomosk-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Вівторок, 16 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Новомосковський район >> Новини
Завдяки новій системі IVR контакт-центр ПАТ «Дніпропетровськгаз» обслуговує клієнтів цілодобово
Версія для друку Написати листа
Завдяки новій системі IVR контакт-центр ПАТ «Дніпропетровськгаз» обслуговує клієнтів цілодобово

Контакт-центр ПАТ «Дніпропетровськгаз» збільшив кількість способів дистанційного зв’язку зі споживачами області. Нині працює безкоштовна цілодобова послуга – інтелектуальне голосове меню IVR. Так, за місяць роботи цим сервісом скористались більше тисячі користувачів газу області.
У зв’язку зі змінами у законодавстві та формуванням ринку природного газу збільшилась кількість звернень до контакт-центру ПАТ «Дніпропетровськгаз». За другий квартал 2016 року оператори центру відповіли на 34,5 тисяч дзвінків клієнтів та опрацювали 30 тисяч показань лічильника, переданих споживачами.
«Враховуючи величезний потік дзвінків з усієї області, задля їх оперативного опрацювання наша компанія запровадила новий спосіб зв’язку з клієнтами – систему голосового меню IVR, - коментує начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Дніпропетровськгаз» Ксенія Трофіменко. - Тож тепер, крім веб-сервісу «Особистий кабінет», електронної пошти та дзвінків до контакт-центу, а також можливості відправляти смс-повідомлення на номер 7104, усі бажаючі цілодобово можуть користуватись новоствореним інтелектуальним меню за номером (056) 78-70-104».
Голосове меню працює у режимі автовідповідача, яким дуже легко керувати, оскільки інформація надається у вигляді тематичних блоків. Наприклад, щоб залишити показання лічильника, потрібно натиснути цифру «2». Потім, користуючись підказками меню, ввести номер особового рахунку та показання. Після цього клієнту буде запропоновано прослухати введені ним дані та підтвердити або ж змінити їх. Скориставшись сервісом, мешканці регіону можуть дізнатись про актуальні ціни на газ, нові сервісні послуги компанії, згадати правила безпечного використання газу у побуті тощо.
«Велика частина звернень до нас надходить за основним номером (056)78-70-104. Для покращення рівня обслуговування ми ввели ще й додатковий номер мобільного телефону (095) 71-23-104, який став більш доступним способом зв’язку», – говорить Ксенія Трофіменко.
Варто зазначити, що у пікові дні, з 1 по 5 число кожного місяця, значно зростає кількість звернень споживачів, тож з появою голосового меню IVR передавати показання лічильника стало ще зручніше і швидше.
Довідка: дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами, дзвінки з мобільного – відповідно до тарифів вашого оператора мобільного зв'язку.
Довідка: ПАТ «Дніпропетровськгаз» забезпечує природним газом споживачів Дніпропетровської області і посідає друге місце з транспортування та розподілу природного газу серед підприємств нафтогазової галузі України. Річний обсяг транспортування природного газу складає 1,7 мільярди кубометрів. Рівень газифікації Дніпропетровської області становить 89%.
ПАТ «Дніпропетровськгаз» - одне з найбільших платників податків у Дніпропетровській області. Щорічно до бюджетів всіх рівнів компанія перераховує більше 200 мільйонів гривень податків і зборів.


За додатковою інформацією звертатися до
спеціаліста із зв’язків з громадськістю
Лобач Олени
тел. моб. (067) 610-78-83
e-mail: press@dpgas.com.ua
https://dp.104.ua
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор