www.novomosk-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 25 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Новомосковський район >> Новини
За третій квартал 2016 року контакт-центр ПАТ «Дніпропетровськгаз» опрацював більш ніж 46 тисяч звернень
Версія для друку Написати листа
19/10/16

За третій квартал 2016 року контакт-центр ПАТ «Дніпропетровськгаз» опрацював більш ніж 46 тисяч звернень

ПАТ «Дніпропетровськгаз» нагадує своїм клієнтам, що вони мають можливість сім днів на тиждень з 08:00 до 20:00 отримувати кваліфіковану консультацію з усіх питань щодо газопостачання, зателефонувавши до Контакт-центру за номерами (056) 78-70-104 та 095-71-23-104, або ж написати своє питання в особистому кабінеті.

Таким чином, споживачі газу отримують не тільки зручність у спілкуванні, а й значну економію свого часу. Контакт-центр ПАТ «Дніпропетровськгаз» успішно працює з лютого 2015 року. Кількість клієнтів, які оцінили переваги центру, зростає щодня. Так, за третій квартал 2016 року оператори опрацювали більш ніж 46 тисяч звернень клієнтів.

При цьому найбільше - близько 75% від всіх звернень стосується передачі показань лічильника газу. На другому місці – питання, що надходять з особистих кабінетів споживачів (8,3% звернень). Третє місце - це питання щодо планово-технічного обслуговування (6,4 % дзвінків).

«Велика частина звернень до нас надходить у вигляді дзвінків на номер (056) 78-70-104, але ми обслуговуємо клієнтів і по альтернативному каналу зв'язку, - зазначає начальник управління клієнтського сервісу Ігор Маньковський. - До нас можна звернутися і через особистий кабінет на сайті 104.ua».

Зареєструвавшись в особистому кабінеті, клієнти ПАТ «Дніпропетровськгаз» отримують можливість у будь-який зручний час побачити свій баланс на особовому рахунку, завантажити рахунок на оплату (в якому також зазначена інформація щодо субсидій), заплатити за газ, передати показання лічильника та багато іншого.

Усі послуги з дистанційного обслуговування споживачів газу, впроваджені ПАТ «Дніпропетровськгаз», спрямовані на поліпшення сервісу і способів взаємодії з клієнтами. Ці проекти створені саме для того, щоб нашим клієнтам було комфортно.

Довідка: дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами, дзвінки з мобільного – відповідно до тарифів оператора мобільного зв'язку споживачів.

Контакт-центр ПАТ «Дніпропетровськгаз» надає інформаційні послуги жителям Дніпропетровської області (крім м. Дніпропетровськ та м. Кривий Ріг).



Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор